تماس با لانر هلدینگ
فهرست عناوین

بهترین موسسه مهاجرت به آلمان

173
بهترین موسسه مهاجرت به آلمان

بهترین موسسه مهاجرت به آلمان کدام است؟ برای مهاجرت به آلمان از کجا شروع کنم؟ چگونه راحت ترین راه مهاجرت به آلمان را پیدا کنم؟ برای یافتن پاسخ این سوالات در ادامه با لانر هلدینگ همراه باشید. مهاجرت به آلمان از بهترین‌ راه‌های پیش رو برای ساختن یک زندگی بهتر است. کشور آلمان با داشتن زیرساخت‌های تحصیلی و اقتصادی باکیفیت، زمینه را برای جذب محصلان و نیروهای جوان مهیا کرده‌است. اما این مسیر پیچیدگی‌های فراوان دارد؛ از این رو افراد متقاضی زیادی، راحت ترین راه مهاجرت به آلمان را مراجعه به یک موسسه مهاجرتی باتجربه می‌دانند. موسسه مهاجرتی لانر هلدینگ با مجرب ترین وکلا و کارشناسان مهاجرت به آلمان همراه شما در مسیر مهاجرت به آلمان است. برای مهاجرت به آلمان روش‌های متعددی وجود دارد. اما اینکه کدام روش مناسب شما باشد، کاملا بستگی به شرایط شما دارد. به طور کلی روش‌های اصلی مهاجرت به آلمان، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت از طریق آوسبیلدونگ، مهاجرت کاری و مهاجرت از طریق ویزای پیوست هستند. شما به کمک یک موسسه مهاجرتی مناسب و باتجربه می‌توانید بهترین راه مهاجرت به آلمان که با شرایط و علایق شما نیز سازگاری داشته باشد را انتخاب کنید. موسسه مهاجرتی لانر هلدینگ گام به گام در این مسیر همراه شماست تا شانس خود را برای موفقیت بیشتر از همیشه کنید.

 

برای مهاجرت به آلمان از کجا شروع کنم؟

پرتکرارترین سوال متقاضیان معمولا این است که برای مهاجرت به آلمان از کجا شروع کنم؟ در پاسخ به این عزیزان باید بگوییم که پروسه مهاجرت به آلمان مراحل متعددی دارد. اگر قصد شروع مسیر مهاجرت خود به آلمان را دارید به این نکات توجه کنید. اولین قدم بررسی شرایط و انتخاب روش مناسب شما با توجه به شرایط کاری، تحصیلی، سنی و مالی شماست. برای شروع، بهتر است ابتدا شرایط خود را به کمک یک مشاور مهاجرتی مجرب بررسی کنید تا بتوانید بهترین روش مهاجرت را انتخاب کنید. شرایط سنی، شرایط تحصیلی و همچنین علاقه شما در این تصمیم گیری دخیل هستند. حال با توجه به گزینه‌ انتخابیتان نوبت به انتخاب دانشگاه، شهر یا پوزیشن شغلی می‌رسد. باید بدانید که هر روش، به میزان بودجه متفاوت و مدارک مختلفی نیاز دارد. اگر می‌خواهید از مدارک مورد نیاز روش مد نظر خود اطلاع دقیق داشته باشید حتما به سایت سفارت آلمان مراجعه کنید. همچنین، مقاله مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به آلمان می‌توانند برای شما مفید باشند.


دانشگاه‌های برتر آلمان

ویژگی‌ های یک موسسه مهاجرتی

همانطور که گفتیم، مسیر مهاجرت به آلمان پیچیدگی‌های فراوانی دارد. از همین جهت متقاضیان بسیاری ترجیح می‌دهند از یک موسسسه مهاجرتی در این مسیر کمک بگیرند. اگر شما هم تصمیم دارید کارهای مهاجرت خود را به یک موسسه مهاجرتی بسپرید، باید حتما در وهله اول درباره موسسه‌ مهاجرتی مد‌نظرتان پرس و جو کرده و تحقیق کنید. به عنوان مثال، حتما به خوبی در رابطه با سوابق کاری آن موسسه اطلاعات به دست آورید. متاسفانه تعداد افراد سودجو در این حوزه بسیار است. پس باید بسیار آگاه، هوشیار و گوش به زنگ باشید تا بتوانید بهترین موسسه مهاجرت به آلمان را پیدا کنید. برای اینکه بتوانید بهتر و با دقت بیشتری موسسه مهاجرتی مناسب خود را انتخاب کنید، به موارد پیش رو دقت کنید تا بتوانید شانس موفقیت خود را بیشتر کنید.


سابقه کار موسسه مهاجرتی

سابقه کار موسسه مهاجرتی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک موسسه مهاجرتی قابل اطمینان است که نشان از اعتبار آن موسسه می‌دهد. درواقع، این موضوع واضح است که هرچقدر سابقه کار یک موسسه مهاجرتی بیشتر باشد، به تبع آن وکلا و مشاورین آن مجموعه بیشتر در جریان پروسه اپلای، انواع دانشگاه‌های دولتی و خصوصی آلمان، قوانین مهاجرتی، سفارت آلمان در ایران و ویزامتریک هستند و بیشتر می‌توانند در این راه به شما کمک کنند. تیم مهاجرتی لانر هلدینگ با بیشتر از 7 سال تجربه و بیش از 800 پرونده موفق بهترین و درخشان ترین سابقه کار را در زمینه مهاجرت به آلمان دارد.
 

بهترین موسسه مهاجرتی

 

داشتن مجوز مهاجرتی رسمی

هر موسسه مهاجرتی را که به عنوان همراه خود در مسیر مهاجرت انتخاب کردید، حتما سوابق و مدارک معتبر آن مجموعه‌ها جهت یافتن مجوز مهاجرتی رسمی بررسی کنید. مجوز مهاجرتی رسمی از مواردی است که اعتبار موسسه را به شما ثابت کرده و نشان می‌دهد آن موسسه کاملا به صورت قانونی فعالیت می‌کند. مواردی از جمله شماره ثبت، مجوز کار، مجوزهای مربوط به کشور آلمان و … همگی موثر هستند.


قابل اعتماد بودن موسسه مهاجرتی

از آنجایی که شما در حال تصمیم گیری برای تغییر مسیر زندگی خود هستید، پس با رقم تقریبا زیادی سر و کار دارید. از این رو، حتما از اعتبار آن مجموعه اطمینان حاصل کنید. مواردی مثل تعداد کلاینت‌های راضی، تعداد پرونده‌های موفق و داشتن آدرس ثابت و شعبات متعدد می‌تواند در رابطه با قابل اعتماد بودن موسسه مهاجرتی به شما کمک کند. همچنین، همیشه به یاد داشته باشید که یک موسسه معتبر سایت‌ رسمی دارد و قطعا در صفحات فضای اجتماعی مثل تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب و … فعالیت می‌کند. دنبال کردن مجموعه مورد نظرتان در فضاهای مجازی می‌تواند شما را بیشتر  با آن موسسه مهاجرتی آشنا کند. شما از طریق مراجعه به سایت‌ها، پیج‌های اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ لانرهلدینگ و یا حتی رزرو مشاوره حضوری رایگان در دفتر مهاجرت به آلمان در تهران می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

موسسه مهاجرتی به آلمان

 

مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

یکی از مواردی که یک موسسه مهاجرتی را با سایر موسسات متمایز می‌کند، مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان است. که به شما این امکان را می‌دهد شرایط خود را با به‌روزترین اطلاعات و توسط باتجربه‌ترین مشاوران مهاجرتی و بدون هیچ هزینه‌ای بررسی کنید. موسسه‌های بسیاری هستند که از متقاضیان هزینه مشاوره دریافت می‌کنند. و حتی افرادی را که احتمالا شرایط مهاجرت ندارند، صرفا برای اطلاع از اینکه شانسی (حداقل برای کشور آلمان) ندارند، مجبور هستند هزینه بپردازند. شما با انتخاب موسسه مهاجرتی لانرهلدینگ می‌توانید از مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید و شرایط خود را برای مهاجرت به آلمان بررسی کنید.


پاسخگویی و پشتیبانی

در بحث بهترین ویژگی‌ های یک موسسه مهاجرتی، یک موسسه مهاجرتی معتبر همیشه پاسخگو و پشتیبان متقاضیان خود است. احتمال اینکه در پروسه مهاجرت سوالات متفاوتی برای متقاضیان به وجود بیاید بسیار بالا است. به همین دلیل، متقاضیان نیاز به افرادی آگاه و در دسترس دارند که پاسخگوی سوالات شما بوده و نسبت به ابهامات آن‌ها مسئولیت پذیر باشند. شما با انتخاب موسسه مهاجرتی لانر هلدینگ به عنوان بهترین موسسه مهاجرت به آلمان همراه و هم‌مسیر خود، می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که به تمامی سوالات و ابهامات شما پاسخ داده خواهدشد.
 

اطلاعات تماس و آدرس ثابت

قطع به یقین، یک موسسه مهاجرتی معتبر و قابل اعتماد اطلاعات مورد نیاز برای برقراری ارتباط با مجموعه را فراهم کرده و در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. همچنین، احتمال اینکه چندین شعبه در ایران و یا حتی کشورهای خارجی داشته باشد نیز بسیار است. به عنوان مثال، در حال حاضر مجموعه لانرهلدینگ چندین شعبه در سطح کشور و در کشور آلمان دارد. با مراجعه حضوری و غیر حضوری به دفتر مهاجرت به آلمان در تهران ما می‌توانید به کمک متخصصان و مشاوران مجرب مهاجرتی شرایط خود را بررسی کرده و بهترین روش را برای مسیر خود انتخاب کنید.


خدمات موسسه مهاجرتی

هر شرکت مهاجرتی خدمات انتخابی و تخصصی خود را دارد. بعضی از کمپانی‌ها به صورت اختصاصی روی یک کشور کار می‌کنند و بعضی دیگر خدمات مهاجرتی برای چندین کشور دارند. همچنین، به جز کشور و مقصد مهاجرتی موارد دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند خدمات کمپانی‌ها را از هم مجزا کنند. روش‌های متنوع مهاجرتی یکی از همین موارد هستند. ممکن است یک مجموعه صرفا خدمات ویزای تحصیلی ارائه دهد و مجموعه دیگری تمامی خدمات ویزای تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و ... را داشته باشد.

وظایف وکیل مهاجرتی

زمانی که موسسه مهاجرتی مدنظر و مورد اعتمادتان را انتخاب کردید، باید از شرح وظایف آن موسسه در قبال شما، اطلاعات کامل و جامعی داشته باشید و جزئیات قرارداد خود را با دقت بررسی کنید تا در ادامه مسیر به مشکل برنخورید. اولین وظیفه یک وکیل مهاجرتی برقراری ارتباط موثر و مفید و انجام مشاوره درست برای تعیین مسیر مهاجرت شماست. بر اساس نوع قرارداد (تحصیلی، آوسبیلدونگ، کاری، پیوست، سرمایه‌گذاری)  و مفاد ذکر شده در قراردادی که شما با موسسه مهاجرتی مدنظرتان می‌بندید، وظایف آن موسسه متفاوت خواهد بود. از وظایفی که ممکن است در قرارداد شما ذکر شود می‌توان به ارائه مشاوره، جمع آوری مدارک، تایید و ترجمه آن‌ها، اخذ پذیرش، نوشتن انگیزه‌نامه و رزومه، ثبت‌نام در دانشگاه و انجام کارهای مربوط به سفارت و ویزامتریک اشاره کرد. همچنین یک وکیل مهاجرتی خوب وظیفه دارد از مراحل انجام کارها و شرایط پرونده، به شما گزارش دهد.

 

© Copyright 2015-2023 zidex - All Rights Reserved - Develop by: zidex