تماس با لانر هلدینگ
فهرست عناوین

موسسه فناوری کارلسروهه

258
موسسه فناوری کارلسروهه

موسسه فناوری کارلسروهه (KIT) "دانشگاه تحقیقاتی در انجمن هلمهولتز" است. به عنوان تنها دانشگاه عالی آلمان با بخش تحقیقاتی در مقیاس بزرگ ملی، ما به دانشجویان، محققان و کارمندان خود شرایط یادگیری، تدریس و کار منحصر به فردی را ارائه می‌دهیم. تاسیس این دانشگاه به سال 1825 باز می‌گردد. ساختار امروزی KIT نتیجه ادغام دانشگاه فنی کارلسروهه و مرکز تحقیقات کارلسروهه در سال 2009 است.

.

رتبه بندی موسسه فناوری کارلسروهه (KIT)

موسسه فناوری کارلسروهه (KIT)  در سال 2022 رتبه 189 جهانی و رتبه 20 کشوری را از آن خود کرد. همچنین، این دانشگاه در رتبه بندی از منظر رشته‌های تحصیلی، در رشته علوم فیزیک رتبه 100 جهانی، در رشته‌های مهندسی رتبه 64 جهانی و در رشته علوم کامپیوتر رتبه 71 جهانی را دارد.


دانشکده‌های موسسه فناوری کارلسروهه

دپارتمان‌های KIT در صدد پیشرفت رشته‌های علمی مربوطه هستند. بر این اساس، آنها دوره‌های تحصیلی و تحصیلات تکمیلی، دکترا و فوق دکترا را ارائه می‌دهند، مدارک علمی مربوطه را اعطا می کنند و امور مربوط به تدریس را در حوزه مربوطه انجام می‌دهند.
گروه آموزشی معماری
مهندسی عمران
علوم زیستی و شیمی
مهندسی الکترونیک و فناوری اطلاعات
علوم اجتماعی و انسانی
انفورماتیک
ریاضیات
فیزیک
مهندسی مکانیک
اقتصاد و مدیریت

 
دانشگاه‌های برتر آلمان

 

شرایط پذیرش موسسه فناوری کارلسروهه

برای تحصیل در KIT به عنوان یک دانشجوی بین المللی، باید یک سری پیش نیازهای به خصوص را رعایت کنید:
 موسسه همکار:  شما باید در زمان اپلای و همچنین در طول اقامت خود در کارلسروهه، به عنوان یک دانشجوی تمام وقت در یکی از موسسه های شریک KIT ثبت نام کنید.
 انتخاب: شما باید با موفقیت در موسسه محل اقامت خود برای تبادل در KIT درخواست داده باشید؛ یعنی باید برای یک مکان تحصیلی در KIT  نامزد شده باشید
آشنایی با زبان آلمانی: شما باید سطح کافی از دانش زبان آلمانی را داشته باشید یا سعی کنید قبل از اقامت در KIT آن را به دست آورید. متقاضیان رشته های مهندسی مکانیک، شیمی و زیست شناسی باید مدارک زبان آلمانی حداقل سطح B1 مطابق با چارچوب مرجع مشترک زبان اروپایی داشته باشند.


شهریه موسسه فناوری کارلسروهه

دانشجویان بین المللی غیر اتحادیه اروپا، برای تحصیل در موسسه فناوری کارلسروهه باید هر ترم مبلغ 1500 یورو بپردازند. اما اگر شما دوره یک ساله کالج را در آلمان گذرانده باشید، از این مبلغ معاف خواهید شد. همچنین، دانشجویان دکتری، دانشجویان دارای بورسیه بنیاد بادن وورتمبرگ و یا اراسموس، نیاز به پرداخت این هزینه ندارند.

© Copyright 2015-2023 zidex - All Rights Reserved - Develop by: zidex