تماس با لانر هلدینگ
فهرست عناوین

ایالت مکلنبورگ-فورپومرن

327
ایالت مکلنبورگ-فورپومرن

ایالت مکلنبورگ-فورپومرن یک ایالت فدرال در شمال شرقی آلمان و در قلب اروپا است. این ایالت چه برای یک مسافر، سرمایه گذار و یا دانشجو یکی از محبوب ترین مقاصد در آلمان است. این ایالت رشد اقتصادی بالایی دارد و شرکت های مشهور بین المللی را به خود جذب کرده است.
 

نشان مکلنبورگ فورپومرن

نشان مکلنبورگ فورپومرن شامل سر گاو نر، گریفین،عقاب و نمادها و سنت‌های تک‌تک بخش‌های منطقه‌ای مکلنبورگ-فورپومرن می‌شود.
 پرچم ایالت مکلنبورگ-فورپومرن در مناسبت های خاصی به اهتزاز در می آید و دارای رنگ های آبی، قرمز، زرد و سفید است.
ایالت مکلنبورگ-فورپومرن دارای دو نشان است، که این دو نشان هم در ظاهر و هم در استفاده متفاوت هستند.
نشان بزرگ دولتی توسط پارلمان ایالتی و مقامات عالی استفاده می شود، این نشان دارای یک سپر که چهار بخش تقسیم شده است. قسمت بالا سمت راست و پایین سمت چپ شامل سرهای گاو نر روی زمینه طلایی است. سر گاو نر نشان دهنده دوک نشین های بزرگ مکلنبورگ مکلنبورگ-شورین و مکلنبورگ- استرلیتز است. گریفین قرمز روی زمینه نقره ای در قسمت بالا سمت چپ قرار دارد. در زمینه چهارم، عقاب براندنبورگ به پیوندهای نزدیک تاریخی بین پومرن و براندنبورگ اشاره می‌کند.

نشان دولتی کوچک توسط مقامات دولتی کوچک استفاده می شود. به دو قسمت تقسیم می شود، که شامل سر گاو مکلنبورگ در نیمه سمت راست روی زمینه طلایی و در نیمه سمت چپ نشان، گریفین قرمز پومرن روی زمینه ای نقره ای قرار دارد.
 
مکلنبورگ-فورپومرن دو پرچم دارد:
پرچم مدنی مکلنبورگ-فورپومرن
پرچم مدنی مکلنبورگ-فورپومرن دارای پنج نوار افقی در الگوی آبی-سفید-زرد-سفید-قرمز است که منعکس کننده رنگ های ایالتی است.
پرچم ایالت مکلنبورگ-فورپومرن
پرچم ایالتی همان پرچم مدنی است، با این تفاوت که دارای سر گاو و گریفین است، دو نماد برگرفته از نشان ملی مکلنبورگ-فورپومرن است.

دانشگاه‌های برتر آلمان

مکلنبورگ-فورپومرن کجاست؟

مکلنبورگ فورپومرن با مساحت 23173 کیلومتر مربع جعمیتی حدود یک میلیون ششصد نفر در شمال شرقی آلمان واقع شده، و از شمال با دریای بالتیک ، از شرق با لهستان ، از جنوب با ایالت های آلمانی براندنبورگ ، از جنوب غربی با نیدرزاکسن و از غرب با شلزویگ-هولشتاین همسایه است. پایتخت این ایالت شورین و بزرگترین شهر آن روستوک است.
مکلنبورگ-فورپومرن دارای آب و هوای معتدل و تحت تأثیر اقیانوس اطلس و دریای بالتیک است. در این ایالت در فصول مختلف آب و هوا تفاوت زیادی ندارد. به طور کلی، یکی از سردترین مناطق آلمان است که میانگین دمای سالانه آن به سختی به بالای 9 درجه می رسد.
 
مکلنبورگ-فورپومرن دارای یک خط ساحلی خیره کننده در امتداد دریای بالتیک است و در این خط ساحلی دارای کهربا فراوان است و اغلب به عنوان طلای بالتیک از آن یاد می شود. به علاوه این ایالت بیش از 1700 دریاچه دارد که تقریبا یک پنجم از مساحت کل ایالت را تشکیل می‌دهند و بزرگترین دریاچه، دریاچه پلوئر سی است. بزرگترین جزیره آلمان، جزیره روگن  هم در این ایالت قرار دارد.
 

شهرهای ایالت مکلنبورگ فورپومرن

اصالت، متمایز بودن، و میراث فرهنگی منحصر به فرد، شخصیت شهرهای بین دریای بالتیک و ناحیه دریاچه را تعیین می کند. شهرهای هانسیایی روستوک، ویسمار، استرالسوند و گریفسوالد با ساختمان‌های باشکوه اطراف دریا،شهر را جذاب می‌کنند. شهرهای مسکونی در ناحیه دریاچه مکلنبورگ با قلعه‌ها و پارک‌های زیبا و از همه مهم‌تر پایتخت ایالت، شورین با قلعه افسانه‌ای خود، محسور شده است.
از دیگر شهرهای ایالت مکلنبورگ فورپومرن می‌توان به نوبراندنبورگ ، لودویگزلوست، بینز، نوسترلیتز و گسترو اشاره کرد.
 

تحصیل در مکلنبورگ فورپومرن

تحصیل در مکلنبورگ فورپومرن فرصت‌های مطالعاتی بی‌نظیری همراه با امکانات عالی و آخرین فناوری‌ها ارائه می‌دهد. با تحصیل در این ایالت در یکی از زیباترین مناطق آلمان  زندگی خواهید کرد. در حال حاضر دانشجویانی از بیش از 100 کشور برای تحصیل به این ایالت مهاجرت کرده‌اند.
دانشگاه‌های مکلنبورگ_فورپومرن در رستوک و گریفسوالد از سنتی‌ترین دانشگاه‌های اروپای شمالی است.
از دانشگاه‌های این ایالت می‌توان به دانشگاه روستوک، دانشگاه ارنست موریتز آرنت گرایفسوالد، دانشگاه ویسمار، دانشگاه نوبراندنبورگ، دانشگاه استرالسوند، دانشگاه موسیقی و تئاتر روستوک اشاره کرد.
 

کار در مکلنبورگ فورپومرن

نرخ بیکاری در ایالت مکلنبورگ فورپومرن 7.4 درصد است.‌ در این ایالت، سایت‌های تجاری توسعه‌یافته، متخصصان با انگیزه بالا و پشتیبانی کسب‌وکار با کیفیت را پیدا خواهید کرد.
جغرافیای طبیعی این ایالت مانند باد،انرژی خورشیدی و بنادر مدرن باعث نوآوری می‌شود و مکلنبورگ فورپومرن را به یکی از مناطق پیشرو آلمان به سمت انرژی سبز تبدیل کرده است. تعداد فزاینده ای از کارآموزان، دانشجویان و نیروهای کار برای داشتن کیفیت زندگی بهتر و سازگار با شغل به مکلنبورگ-فورپومرن نقل مکان می کنند.
مهندسی مکانیک، علوم زیستی، صنایع غذایی و چوب، لجستیک و خودروسازی، صنایع دریایی یا انرژی های تجدیدپذیر، بخش های رقابتی مکلنبورگ-فورپومرن در سطح جهانی و به طور پیوسته در حال رشد هستند. صنعت دریایی نیز یکی از بخش های مهم اقتصادی این ایالت است. کشتی‌سازی در مکلنبورگ-فورپومرن عمدتاً شامل حوزه‌های فناوری دریایی و کشتی‌سازی تخصصی است.
هزینه‌های زندگی در این ایالت به طور میانگین با اجاره خانه 1292 یورو است. برخی از هزینه‌های مهم در جدول زیر آورده شده است.

€      511

اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر

€      1.06

شیر 1 لیتر

€      1.9

برنج 1 کیلوگرم

€      2.63

12 عدد تخم مرغ

€      12.5

1 کیلوگرم فیله مرغ

€      25

1 کیلوگرم گوشت قرمز

€      1.9

بنزین 1 لیتر

 

 

© Copyright 2015-2023 zidex - All Rights Reserved - Develop by: zidex