تماس با لانر هلدینگ
فهرست عناوین

ایالت برمن

359
ایالت برمن

ایالت برمن قلب پر جنب و جوش شمال غربی آلمان و خانه‌ی موسیقی دانان مشهور است. ایالت برمن توسط ایالت نیدرزاکسن احاطه شده و در کنار برمرهاون، کوچک‌ترین ایالت فدرال آلمان را تشکیل می‌دهد. برمن علاوه بر اینکه یک شهر تاریخی و زیباست، سرزمینی آرام با محیطی دوستانه است که فرصت‌های تفریحی فراوانی را برای مسافران و شهروندان این ایالت ارائه می‌دهد.
 

ایالت برمن کجاست؟

ایالت برمن در شمال غربی کشور آلمان واقع شده و مساحت آن 419.4 کیلومتر مربع است؛ همین باعث می‌شود سهم ایالت برمن از کل مساحت آلمان تنها 0.16 درصد باشد. با این وجود، بیش از 670 هزار نفر در این ایالت زندگی می‌کنند؛ البته جمعیت ایالت 0.18 درصد نسبت به سال پیش افزایش داشته است. همچنین، بخش زیادی از جمعیت (حدود 36.5 درصد) در ایالت برمن را مهاجرین تشکیل داده‌اند.
 

فاصله برلین تا برمن

فاصله برلین با برمن 406 کیلومتر است و مدت زمان پیمایش این مسافت بستگی به وسیله نقلیه شما دارد. اما به طور کلی، فاصله برلین تا برمن با خودروی شخصی حدودا 4 ساعت و با قطار 3 الی 3 ساعت و 40 دقیقه طول می‌کشد.

دانشگاه‌های برتر آلمان

 

شهرهای ایالت برمن

ایالت برمن از دو شهر برمن و برمن هاون تشکیل شده که هر دو در امتداد رودخانه وزر (Weser) قرار گرفته اند. مرکز ایالت برمن نیز شهر برمن است که لقب دومین بندر بزرگ کشور آلمان را دارد. برمن به عنوان یک شهر متوسط با شهرت بین المللی، محیطی دوستانه و دلپذیر را به مهاجران و ساکنین خود ارائه می‌دهد. برمرهاون نیز بزرگ‌ترین شهر در کرانه‌ی دریای شمال است که عمدتا به عنوان یک بندر مدرن برای کشتی‌های مسافرتی شناخته می‌شود.
 

آب و هوای ایالت برمن

برمن یکی از مناطق خنک و معتدل‌ در آلمان است که میانگین دمای بالای روزانه آن  14 درجه است و هوا در این ایالت به ندرت گرم می‌شود. آب و هوای این ایالت به طور گسترده‌ای با شرایط آب و هوایی اروپای مرکزی مطابقت دارد.
 

پرچم ایالت برمن

پرچم برمن شامل حداقل هشت نوار افقی مساوی قرمز متناوب با سفید است. در نشان این ایالت، یک کلید نقره ای روی یک میدان قرمز دیده می‌شود. کلید آن نشان سنت پیتر، قدیس حامی کلیسای برمن است.

ایالت برمن آلمان

 

دانشگاه‌های ایالت برمن

ایالت برمن با زیرساخت‌های باکیفیت تحصیلی برای دانشجویان داخلی و بین المللی امکانات مورد نیاز را برای تحصیل فراهم نموده و در صدد ایجاد پیش زمینه مناسب برای رشد دانشجویان است. در برمن، بیش از 30 هزار نفر دانشجوی سرزنده وجود دارد و این بدین معنی است که دانشجویان بین‌المللی فرصت‌های خوبی برای رشد و ارتباط در خارج  و داخل محیط آکادمیک دانشگاه و همچنین ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز در سراسر برمن و حومه‌های اطراف آلمان خواهند داشت.
از دانشگاه‌های این ایالت می‌توان به دانشگاه برمن، دانشگاه Constructor، دانشگاه علوم کاربردی برمن، دانشگاه علوم کاربردی برمرهاون، دانشگاه هنر برمن، کالج مدیریت دولتی برمن و دانشگاه جاکوبز اشاره کرد.
 

اقتصاد ایالت برمن

این ایالت یکی از مناطق صنعتی شمال اروپا است که از نظر اقتصادی برای این منطقه اهمیت حیاتی بسیاری دارد و در بسیاری از بخش‌های اقتصادی مکررا به رشد خود ادامه می‌دهد. رشد عمده مشاغل در این ایالت را می‌توان در زمینه لجستیک، کشتی سازی، خدمات عمومی، خدمات تجاری و ... مشاهده کرد. همچنین، این ایالت در حوزه‌های شغلی زیر با کمبود نیروی کار مواجه است:
•    مراقبت‌های بهداشتی، پرستاری، خدمات فوریت‌های پزشکی، مامایی
•    نقشه برداری و نقشه برداری
•    فعالیت های لوله کشی، سرویس بهداشتی، گرمایش و تهویه مطبوع
•    مراقبت از سالمندان
•    هنر درام، رقص و حرکت
•    مشاوره مالیاتی
•    مکاترونیک و اتوماسیون
•    مهندسی عمران
 

هزینه زندگی در برمن آلمان

هزینه زندگی در برمن آلمان بدون در نظر گرفتن اجاره خانه، برای یک خانواده 4 نفره حدود 3100-3200 یورو می‌باشد. همین هزینه برای یک فرد مجرد حدودا 920 یورو در ماه برآورد می‌شود.

هزینه‌های زندگی در برمن

 

اجاره خانه در برمن

اجاره خانه در برمن آلمان بستگی به موارد بسیاری دارد. منطقه، متراژ خانه، امکانات و تعداد اتاق‌خواب، همه و همه بر هزینه‌ای که شما می‌کنید موثر هستند. به طور تقریبی، برای یک آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر، احتمالا باید بین 600 تا 900 یورو برای اجاره خانه در برمن هزینه کنید. اگر بخواهید همین آپارتمان را در حومه شهر اجاره کنید، مبلغ پرداختی بین 340 تا 600 یورو متغیر خواهد بود. اما در صورتی که نیاز به یک خانه با امکانات یا تعداد اتاق خواب‌های بیشتری دارید، به تبع هزینه‌های شما نیز بالاتر می‌روند. هزینه اجاره یک آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر برمن از €1.100 تا €1.500 متغیر خواهد بود.


 

مقالات مشابه ایالت برمن

© Copyright 2015-2023 zidex - All Rights Reserved - Develop by: zidex